יום שני, 3 ביוני 2013

Panel View עונים על סקרים ומקבלים תלושים!



בואו לענות על סקרים והרוויחו כסף. Panel View מזמינה אתכם לענות על סקרים אנונימיים עבור חברות ומוסדות ועל כך תקבלו נקודות שאותם תוכלו להמיר לתווי שי (רב-תו, תו-הזהב ודומיהם).

מה זה?
עונים על סקרים ומרוויחים כסף. גם החברות בישראל מתעניינות בדעות שלכם כדי לשפר את המוצרים והשירותים שלהם והם מוכנים לשלכם לכם על כך.

איך זה עובד?
נרשמים לאתר ולאחר ההרשמה ישלחו אליכם למייל מעת-לעת הזמנות למענה על סקרים. בלחיצה על הקישור שבמייל, תועברו לעמוד הסקר האנונימי אותו תצטרכו למלא ובסיומו יתווסף לחשבונכם נקודות אותם תוכלו להמיר לתווי שי.

בסקרים תשאלו על עמדותיכם בנוגע למוצרים מסוימים, תכנים ושירותים ומידע כללי בנוגע לדעותיכם אשר יועברו לחברות לצורך קבלת החלטות, ניתוחים ושיפורים אצל מקבלי החלטות בחברות הגדולות במשק – וכל זה ללא מסירת פרטיכם האישיים. משמע, החברות מקבלות רק את הנתונים עליהם עניתם ללא כל פרט מזהה עליכם.

הזמינו חברים והרוויחו כסף
אחד היתרונות של Panel View הוא מבצע "חבר מביא חבר". אתם מזמינים את חבריכם להירשם לאתר (כך שגם הם יוכלו להרוויח כסף ממילוי סקרים) ובתמורה לכך תקבלו בחשבונכם נקודות נוספות אותן תוכלו להמיר לתווי שי.
למה אני אוהב את הדבר הזה? פשוט, כי אפשר להזמין כמה חברים שרוצים ואין הגבלה לכסף שאפשר להרוויח מזה. ככל שיותר חברים ירשמו כך תרוויחו יותר כסף.

איך מתחילים ואיפה נרשמים?
כל שעליכם לעשות זה ללחוץ פה או על התמונה ולהירשם



בהצלחה :) !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה