יום חמישי, 23 במאי 2013

Pure Cash להרוויח כסף בקליק!


באינטרנט אתרים המציעים דרכים שונות בהם ניתן להרוויח את המרשרשים לכיסנו. אחת מהשירותים זה האתר Pure Cash.  
האתר מוכן לשלם לכם בין אגורות בודדות לשקל אחד על כל משימה שתעשו. היתרון של המשימות באתר זה שהמשימות הם קלות, פשוטות ולרוב אינן דורשות זמן רב ואף ניתן להרוויח מכך שחברים מצטרפים לשירות דרככם.
 
צופים בפרסומות ומקבלים כסף
מספר פעמים ביום ישלחו אליכם מיילים אשר מפנים לצפייה בפרסומות. לאחר הכניסה לעמוד הפרסומות תצטרכו להמתין מספר שניות, עד להופעת ההודעה שמאשרת שהתשלום על הצפייה אושר. על פתיחת כל מייל וצפייה בפרסומת מקבלים מספר אגורות בודדות.

קבלו כסף על פעילות בפייסבוק
מדי פעם האתר שולח משימות אשר ניתן להרוויח מהן בין מספר אגורות לשקלים ע"י הרשמה לעמוד בפייסבוק, לחיצה על "LIKE" כתיבת תגובות ופעילויות אחרות בפייסבוק.

משימות YouTube
משימה נוספת ומאוד מהנה זה צפייה בסרטונים ביוטיוב. ניתן לצפות בכל סרטון שוב ושוב, ולהרוויח עוד ועוד כסף. 

משתפים קישורים ומקבלים כסף
בין המשימות באתר, ישנן משימות בהן תתבקשו להפיץ קישורים ועל כך תוכלו להרוויח כסף, אם מעצם ההפצה, או על כניסה מהקישור שפרסמתם לאותו יעד אותו אתם מפיצים.

סקרים
האתר אומר שניתן להרוויח גם ממענה על סקרים.  למען האמת אני עוד לא קיבלתי מהם קישור למענה על סקר. אך לידע כללי, עונים על מספר שאלות ומרוויחים על כך כסף על-פי רמת הסקר ואורכו.

הזמן חברים והרווח כסף - והרבה כסף
את הדבר הזה אני מאוד אוהב. תוכל להזמין חברים להירשם לאתר, כך הם יוכלו להרוויח כסף וגם אתה. על כל חבר שירשם תרוויח שקל אחד. ומכל פרסומת שהם יצפו בה תרוויח מספר אגורות בודדים. וכמובן גם מכל צפייה בפרסומת של אדם אחר שהוא יביא תרוויח מספר אגורות.

ככל שירשמו תחתייך יותר אנשים, וככל שיירשמו תחתם יותר אנשים ויצפו בפרסומות, כך הרווח שלך יגדל. דבר אשר יכול להגדיל את הכנסותייך באחוזים רבים!

איך נרשמים?
כל שעליכם לעשות זה ללחוץ על הקישור פה או על התמונה, להירשם ולעקוב אחרי ההוראות.



ניתן להכנס לאתר גם עם החשבון של הפייסבוק שלכם וכך לחסוך זמן, ומשאבי זיכרון חשובות במח! 

שאלות, הערות, הארות? תשאירו תגובה.

בהצלחה! (-:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה